امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

ساخت ۲۰۰مدرسه بزرگ‌مقیاس مسجدمحور

  • کد خبر: ۱۸۰۰۸۴
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
ساخت ۲۰۰مدرسه بزرگ‌مقیاس مسجدمحور
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از ساخت ۲۰۰مدرسه بزرگ‌مقیاس با عنوان کانون تربیت و پیشرفت محله که محور آن مسجد است خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا خان‌محمدی با تمجید از اقدامات ارزنده خیّران مدرسه‌ساز، گفت: حضور خیّران رکن کار نوسازی مدارس محسوب می‌شود و ارزش کار شما را بالا می‌برد که دانایی، روشنایی و عقلانیت را در جان و دل دانش‌آموزان روشن می‌کنید و این ویژگی منحصر به فرد کار شما محسوب می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به ضرورت تلاش و حضور بیشتر مدیران در محل پروژه‌ها تا آغاز سال تحصیلی گفت: تا پایان مهر بار سنگین ثانیه‌ای داریم. تعهد داریم ۱۰هزار کلاس درس تحویل دهیم و تمام تلاش ما بر این است تا مهر خوبی را داشته باشیم.

وی در خصوص طرح شهید عجمیان گفت: این طرح یک کار نهضتی است که با محوریت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در حال انجام است. خوشبختانه طبق آمار بازخورد بسیار مثبتی داشته‌ایم و همه از این کار رضایت دارند. قرار است ۱۰۰هزار کلاس درس از مسیر این طرح در سال۱۴۰۲ بهسازی و شاداب‌سازی شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با تأکید بر جهش دوبرابری در حوزه تجهیزات هنرستانی و استاندارد سازی سامانه‌های گرمایشی و سرمایشی تصریح کرد: بهره‌وری خوب است، اما باید بهره‌وری را بالا ببریم و عالمانه به جمع‌بندی برسیم.

وی افزود: با تلاش‌های در حال انجام سعی می‌شود همه چیز براساس عدالت پیش برود. استان‌های با سرانه پایین باید اعتبارات بیشتری جذب کنند.

خان‌محمدی با بیان اینکه باید به نقطه هدف‌گذاری شده مبنی بر تحویل ۱۰هزار کلاس درس برسیم افزود: تا آغاز سال تحصیلی باید تلاش ما شبانه‌روزی باشد. آخرین چیزی که می‌بایست شما را تحت تاثیر قرار دهد جذب اعتبارات لازم از مجاری مختلف است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از ساخت ۲۰۰مدرسه بزرگ مقیاس با عنوان کانون تربیت و پیشرفت محله که محور آن مسجد است خبر داد و بیان کرد: این موضوع در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->